Intrebari frecvente


  •  Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
       Am primit un card cadou si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac?
       Am pierdut cardul cadou. Cum il recuperez?
       Am achizitionat garantia plus, cum pot trimite produsul defect in service?
       Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?
       Care este avantajul unei comenzi online?
       Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?
       Cand se livreaza comanda mea?
       Ce se intampla cu cardul cadou daca returnez produsul?
       Contact si program de lucru service
       Cum aflu daca produsul a fost reparat?
       Cum pot trimite produsul in service?
       Cum procedez cu un produs defect din categoria Electrocasnice mari & Incorporabile?
       Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
       In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
       Nu am primit cardul cadou
       Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?
       Nu am primit factura. Ce fac?
       Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
       Pot adauga un card cadou dupa finalizarea comenzii?
       Pot aduce personal produsul in service?
       Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
       Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?
       Produs defect vandut si comercializat de catre partenerii eMAG Marketplace, cum procedez?
       Produsele resigilate pot fi returnate prin serviciul "30 de zile drept de retur"?
       Produsele resigilate beneficiaza de garantie?
       Se pot returna produsele resigilate?
       Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
       Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
       Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
       In cat timp este reparat un produs defect?
       Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
       Pot achita o comanda in rate?
       Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?