Am fost la CN de Alergare Montană. Ne-am întors cu tolba plină de medalii!

Toată echipa FubyShop a fost prezentă la Campionatul Național de Alergare Montană. Ingrid Mutter, Ionuț Zincă, Gyorgy Szabolcs, Silviu Bălan și Cristian Moșoiu au luat medalii la individual sau cu echipa, sportivii noștri fiind legitimați la cluburile CSA Steaua (antrenor Ionuț Gălițeanu) sau CSM Cluj-Napoca (Szaby și Ingrid). Unii la prima experiență de acest fel, vorbim aici de Silviu și de Cristi, alții deja ”veterani” ai acestei competiții, ca Ionuț, Szaby sau Ingrid, toți s-au simțit foarte bine la Câmpulung Moldovenesc.

Ingrid Mutter (”bronz” individual, ”aur” cu echipa): ”A fost foarte fain traseul, chiar și cu ceva coborâre, chiar dacă se spusese că va fi numai urcare. Și forestier, și garduri de sărit și puțin grohotiș. Am avut emoții după cursa de la Comapedrosa, unde nu m-am simțit bine. Nu știam dacă am timp să mă odihnesc sau nu, dar se pare că a fost bine. Adică, 100% nu eram recuperată, dar consider că mi-a ieșit cursa. Sunt mulțumită!”

Silviu Bălan: (locul 9, ”aur” cu echipa): ”Pentru mine a fost o cursă cam scurtă și cam rapidă, chiar dacă a fost 1.100 m de nivel tot a fost mult de fugă. Per total sunt mulțumit, mai ales pentru că am luat startul între atâția sportivi valoroși”

Cristian Moșoiu (”bronz” individual, ”aur” cu echipa): ”Nu am avut cea mai bună formă fizică dar sunt mulțumit de rezultat. Am tras mult în timpul cursei dar a și meritat. Chiar dacă vin din alt sport, m-am adaptat foarte bine și la alergare. Îmi place foarte mult alergarea și în ultimii doi ani m-am pregătit mai mult la asta decât la biatlon. Traseul de la Câmpulung Moldovenesc a fost alergabil, aș fi vrut să aibă și mai multe părți tehnice și mai mult nivel. Îmi doresc ca pe viitor să vină și titlul la individual. Dar să văd cum tratez cu băieții, dacă o să mă lase... :)”

Gyorgy Szabolcs (”argint” individual, ”arigint” cu echipa): ”Luni am început o luptă cu viruși, am avut dureri de cap, slăbiciune musculară, senzație generală de rău. Într-un cuvânt, «distracție», chiar înainte de Naționale. Nu numai că am stat în umbra lui Ionuț toată cursa dar chiar am dus și trena și i-am făcut o zi mai grea până la final”

Ionuț Zincă (”aur” individual, ”aur” cu echipa): Am revenit la această competiție după o pauză de 2 ani. Poate pentru anumite persoane, din exterior, a părut o victorie ușoară, dar s-a dat o adevărată luptă. A fost o cursă controlată 80%, dar cu umbra lui Szaby tot timpul lângă mine. La final, totul a părut ușor, dar această cursă o să rămână în memoria mea ca una specială. Mulțumesc, CSA Steaua!”

#FubyShop #Shop #DiaconuCoresi #Brasov #LaSportiva #alergare #run #skyrunning #munte